loading...
مطلب دونی جی 2 جی
admin بازدید : 155 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

کی‌روش: من متخصص قومیت‌ها نیستم | ورزش 3

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از دیدار ایران و ترکمنستان در پاسخ به این سوال ...

کی‌روش: من متخصص قومیت‌ها نیستم - تدبیر و امید

کی‌روش: من متخصص قومیت‌ها نیستم. کد خبر: ۵۰۶۴۷. تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰. کی روش در پاسخ به این سوال که در بازی برابر ترکمنستان بازیکنان جوان چه ...

کی روش: من متخصص قومیت ها نیستم - ورزش سه

کد خبر: 1246681/1 زمان: 12:19 1394/03/25 بازدید: 3,194. کاملا آماده بازی با ترکمنستان هستیم. کی‌روش: من متخصص قومیت‌ها نیستم. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ...

کی روش: متخصص قومیت ها نیستم فقط به مسایل فنی نگاه می ...

ورزش ۳ - دوشنبه ۱۲:۵۴ کی روش: من متخصص قومیت ها نیستم; مشرق نیوز - دوشنبه ۱۲:۵۳ کی روش: متخصص قومیت ها نیستم; افکار نیوز - دوشنبه ۱۲:۴۲

کی‌روش: من متخصص قومیت‌ها نیستم - نیوهاب فارسی

کی‌روش: من متخصص قومیت‌ها نیستم. کی روش در پاسخ به این سوال که در بازی برابر ترکمنستان بازیکنان جوان چه قدر در برنامه های شما جا دارند گفت: وقتی شما ...

ایرنا - کی روش : متخصص قومیت ها نیستم ، فقط به مسایل فنی ...

کی روش : متخصص قومیت ها نیستم ، فقط به مسایل فنی نگاه می کنم ... ملی ایران افزود: من اطلاع خاصی راجع به قومیت ها ندارم و برای انتخاب بازیکن به ...

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم - سیستم هوشمند خبری پونه

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم ... بازیکنانی که به گفته خبرنگار ترکمنستانی نژاد ترکمنی دارند، گفت: من اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم ...

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم - سیستم هوشمند خبری پونه

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم ... بازیکنانی که به گفته خبرنگار ترکمنستانی نژاد ترکمنی دارند، گفت: من اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم ...

کی‌روش: من متخصص قومیت‌ها نیستم - فیس موزیک,FaceMusic ...

کی‌روش: من متخصص قومیت‌ها نیستم. خرداد ۲۵, ۱۳۹۴ دسته‌بندی نشده. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید هر دو تیم ایران و ترکمنستان برای آغاز رقابتهای انتخابی ...

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم - شهرخبر

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم ... بازیکنانی که به گفته خبرنگار ترکمنستانی نژاد ترکمنی دارند، گفت: من اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم ...

کی روش متخصص قومیت نیستم جستجو در خبرچه | خبرچه

1 ساعت پیش کی روش: متخصص قومیت ها نیستم فقط به مسایل فنی نگاه می کنم ... بنده را پوزیتویست خواندند اما من مانند پوزیتویست‌ها نیستم، چرا که مابعد الطبیعه‌ام ...

گودنیوز - کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم

نامه نیوز — 5 ساعت پیش · کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم مشرق‌نیوز — 5 ساعت ... جواد نکونام:مبارزه با فساد را از خودمان شروع کنیم/من پهلوان نیستم، شما که اصلا!

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم - آکا

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم. ... بازیکنانی که به گفته خبرنگار ترکمنستانی نژاد ترکمنی دارند، گفت: من اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم ...

کی روش: متخصص قومیت ها نیستم فقط به مسایل فنی ... - قطره

کی روش: متخصص قومیت ها نیستم / به ترکمنستان احترام می گذارم ... گفت: من اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم و برای انتخاب بازیکن به مسائل ...

کی روش: متخصص قومیت ها نیستم | سرمربی تیم ملی فوتبال ...

کی روش: متخصص قومیت ها نیستم، فقط به مسائل فنی نگاه می کنم ... به گفته خبرنگار ترکمنستانی نژاد ترکمنی دارند، گفت: من اطلاع خاصی راجع ...

کي روش : متخصص قوميت ها نيستم ، فقط به مسايل فني نگاه ...

کي روش : متخصص قوميت ها نيستم ، فقط به مسايل فني نگاه مي کنم ... رگه با قوميت هاي مختلف در تيم ملي ايران افزود: من اطلاع خاصي راجع به قوميت ها ...

کی روش: متخصص قومیت ها نیستم فقط به مسایل فنی نگاه می ...

کی روش: متخصص قومیت ها نیستم فقط به مسایل فنی نگاه می کنم ... گفت: من اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم و برای انتخاب بازیکن به مسائل ...

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم، فقط به مسائل فنی نگاه می‌کنم

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم، فقط به مسائل فنی نگاه می‌کنم. ... گفت: من اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم و برای انتخاب بازیکن به مسائل ...

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

... منتظری: راه سختی تا جام جهانی داریم; کی‌روش: من متخصص قومیت‌ها نیستم ... ها مخالف آمدن منصوریان به استقلال است/شان باشگاه استقلال مذاکره با مربی نفت نیست!

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم - فیدوس

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برای انتخاب بازیکنان فقط به مسائل فنی نگاه می‌کند و متخصص قومیت‌ها نیست.

کی روش : متخصص قومیت ها نیستم، فقط به مسایل فنی نگاه می ...

اینستاگرام پور علی گنجی/ من و عشقم و دوستمون! اظهارنظر خداداد ... کی روش : متخصص قومیت ها نیستم، فقط به مسایل فنی نگاه می کنم. جام جم ورزشی: ...

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم. ... بازیکنانی که به گفته خبرنگار ترکمنستانی نژاد ترکمنی دارند، گفت: من اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم ...

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم | دانلود فیلم | دانلود آهنگ ...

http://www.bartarinha.ir/fa/news/214338/کی‌روش-متخصص-قومیت‌ها-نیستم ... دانلود موزیک ویدئو سعید مدرس به نام من بی دلیل خوشحالم · احتمال ماندن ...

سرمربی ترکمنستان: باخت به ایران مهم نیست - شهرخبر

هم هتل و هم ورزشگاه شرایط خوبی دارند اما اگر کمبودی وجود دارد، من از تیم ایران عذرخواهی می‌کنم. خبرنگار ترکمنی ... کی‌روش: من متخصص قومیت‌ها نیستم.

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم - لینکستان - آنیکال

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم ... کی روش برادرزن کفاشیان را راه نداد ... به گفته خبرنگار ترکمنستانی نژاد ترکمنی دارند، گفت: من اطلاع خاصی ...

کی روش : متخصص قومیت ها نیستم ، فقط به مسایل ... - بروزخبر

کی روش : متخصص قومیت ها نیستم ، فقط به مسایل فنی نگاه می کنم .... 37 views; گزارش تصویری// همایش "من یمنی هستم" در دانشگاه الزهرا(س) - 36 ...

پاسخ کی‌روش به یک سوال شیطنت‌آمیز - سی ای سی نیوز

متخصص قومیتها نیستم و فقط به مسائل فنی نگاه می کنم. ... گفت: من اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم و برای انتخاب بازیکن به مسائل فنی نگاه ...

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم - خبر آنتایم

... -می‌گوید-برای-انتخاب-بازیکنان-فقط-به-مسائل-فنی-نگاه-می‌کند-و-متخصص-قومیت‌ها-نیست. ... وزیر دارایی یونان: خروج آتن از منطقه یورو یک تریلیون یورو هزینه دارد ...

پایگاه خبری تحلیلی هدانا | Hodana

"من همکار بابک زنجانی نیستم" .... کی‌روش: برد با نیم گل هم خوشحالم می‌کند/ تیم ملی در شرایط انتقالی به سر می‌برد پیروزی ایران "جوان" برابر ازبکستان در دیدار ...

مایلی‌کهن: من پرسپولیسی نیستم - Bartarinha.IR | برترین ها

مایلی‌کهن: من پرسپولیسی نیستم کارلوس کی روش،تیم ملی. ... dot جراح و متخصص زنان و نازایی - جراحی زیبایی زنان - درمان نازایی - تعیین جنسیت. dot ... لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و .

برچسب ها کی‌روش من متخصص قومیت‌ها نیستم ورزش 3 , کی‌روش من متخصص قومیت‌ها نیستم تدبیر و امید , کی روش من متخصص قومیت ها نیستم ورزش سه , کی روش متخصص قومیت ها نیستم فقط به مسایل فنی نگاه می , کی‌روش من متخصص قومیت‌ها نیستم نیوهاب فارسی , ایرنا کی روش متخصص قومیت ها نیستم ، فقط به مسایل فنی , کی‌روش متخصص قومیت‌ها نیستم سیستم هوشمند خبری پونه , کی‌روش من متخصص قومیت‌ها نیستم فیس موزیکFaceMusic , کی‌روش متخصص قومیت‌ها نیستم شهرخبر , کی روش متخصص قومیت نیستم جستجو در خبرچه خبرچه , گودنیوز کی‌روش متخصص قومیت‌ها نیستم , کی‌روش متخصص قومیت‌ها نیستم آکا , کی روش متخصص قومیت ها نیستم فقط به مسایل فنی قطره , کی روش متخصص قومیت ها نیستم سرمربی تیم ملی فوتبال , کي روش متخصص قوميت ها نيستم ، فقط به مسايل فني نگاه , کی‌روش متخصص قومیت‌ها نیستم، فقط به مسائل فنی نگاه می‌کنم , بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز , کی‌روش متخصص قومیت‌ها نیستم فیدوس , کی روش متخصص قومیت ها نیستم، فقط به مسایل فنی نگاه می ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 450
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 15,309
  • بازدید کلی : 348,624
  • کدهای اختصاصی